ازونجایی که من راجع به همه چیز نظر میدم،این بار خواستم یه ناخونکی زده باشم به فیزیک.

اقا به نظر من این فیزیک دانا الکی این فیزیکو سختش کردن میخوان ما نفهمیم فقط خودشون بفهمن.

البته از اونجایی که من فکر میکنم فیزیک خیلی ساده تر از این حرفاس، دیروز همینطوری که رو (ما اینجا چون مبل نداریم زمینه)دراز کشیده بودم یه گره اساسی از فیزیک باز کردم.

سیاه چاله ها:

اگه میدونید چیه که خوب حله ولی اگه اندازه ی شلدونم(خخخ) فیزیک بلد نیستید برید اینجا یاد بگیرید.

خوب برگشتید،فووو فووو ،آتیش گرفته ،موهات،خوب گفتم دیگه الکی سخته.اصن برا نفهمیدنه،شمام به خودتون نگیرید،بگید فهمیدم....آآآره.

و اینجاست که نظریه ی آرمان وارد میشود:

خوب اول سیاه بودنو اثبات میکنیم(نه، جدی)یعنی بلعیده شدن همه چیز توسط سیاهچاله:

فرض کن یه توپ داری،حالا به انرژی تبدیلش کن.میشه.انیشتین میگه.حالا اون انرژیرو به توپ تبدیل کن،اونم میشه،اونم انیشتین میگه.و این ها چیز هایی هستند که تجربه هایه حاصل از شتاب دهنده ها هم اونا رو اثبات کردن.

حالا یه زنجیره به همین ترتیب درست کن:انرژی ماده انرژی ماده ....

حالا اینو حلقش کن،یعنی اولشو به آخرش وصل کن.حل شد.یعنی ما اول یه توپ داشتیم ولی الان هیچی نداریم.همش تبدیل انرژی به ماده و برعکسه.اونوقت همه چیو جذب میکنه و جرمش زیاد میشه.

کف کردید؟

حالا این که سهله یه نظریم دارم میدم که معمای ایجاد عالم رو رمز گشایی میکنه.نخند جدی میگم.

خوشحال میشم نظر بدید.